Dlaczego blog? Pierwszy wpis..

Przede wszystkim lubię pisać, kto czasami zagląda do tematu safari na peregrinusie, ten wie, że potrafię się rozpisywać. I to czasami nawet codziennie.  Lubię pisać, na tematy które mnie interesują, opisywać jakieś historie, przetłumaczyć coś ciekawego itd. Dzielić się tym historiami które znam z osobami, które chciałyby je poznać, a dopiero zaczynają „wsiąkać w internety”. Podglądanie przyrody w internecie staje się dzisiaj coraz bardziej popularnym hobby. Niektórym zastępuje tandetne programy w telewizji, czemu się nie dziwię i mam podobnie (nie wszystkie takie są, ale większość na pewno). 

Przez siedem lat na forum zamieściłem trochę tego typu rzeczy, z których części po dłuższym czasie nie mogę odnaleźć, jak mi jest potrzebne i chcę zerknąć, bo nasze forum sokole to niesamowicie obszerne i wartościowe forum, prawdopodobnie pod tym względem najlepsze na świecie. Wiem co mówię, bo na nie jednym takim forum „na świecie” siedziałem.  Wstawiając te  swoje mniej lub bardziej ciekawe „twory klawiatury” nie tylko na forum, ale także i tutaj będę miał do nich łatwiejszy dostęp w razie potrzeby.  Miał je w jednym miejscu po prostu. Te treści będę też wrzucał gdzieś na http://peregrinus.pl/pl/peregrinus-forum, to nie będzie tak, że rzucam się na bloga, a forum będę miał w nosie.  Choć pewnie będą też takie wpisy, które nie będę wiedział gdzie wcisnąć na forum, to będą tylko tutaj.

Będzie to tematyka zwierzęca, głównie związana z ptakami drapieżnymi, ze szczególnym naciskiem, zwłaszcza na początku, na sokoły. Już od dawna szperam po forach, szukam, zbieram się do napisania o historiach, obserwacjach, wydarzeniach, które przez wiele lat obserwowania na podglądach online do dzisiaj tkwią w mojej pamięci. Chciałbym je usystematyzować, zebrać do kupy, w jedno miejsce i opisując je po takim czasie, przeżyć je jeszcze raz i może już  z większą wiedzą nabytą, zrozumieć, poznać je nowo. 



                                          fot. zrzut ekranu z http://www.peregrinus.pl/pl/trzebiez

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O lęgach z udziałem z sokolich hybryd

Historia pewnego lęgu.. o szaleństwie Florka!

Kto miał najwięcej.. i z kim.. młodych!